Veel gestelde vragen (FAQ)
Nee, uw aanvraag is kosteloos en geheel vrijblijvend.
De uren worden berekend vanaf binnenkomst op het eerste adres en bij vertrek op het laatste adres. Wij berekenen alleen de brandstofkosten door buiten Amsterdam.
De factuur ontvangt u per mail. Indien u denkt geen factuur of een foutieve factuur te hebben ontvangen, verzoeken wij u contact op te nemen met onze helpdesk. Let er dus op dat wij beschikken over de juiste bank – girogegevens.
Wij streven continu naar een schadevrij transport en onze mensen worden regelmatig getraind op het veilig overbrengen van uw kostbaarheden. Het kan echter gebeuren dat er toch schade is opgetreden aan een van uw goederen. Neem in dat geval direct contact op met onze helpdesk zodat we in overleg snel een oplossing kunnen bedenken.
De prijs van een verhuizing wordt bepaald door de tijd die wij nodig hebben om uw goederen of inventaris veilig te transporteren en de ruimte die daarvoor nodig is. Vraag altijd vrijblijvend offerte aan. Binnen 24 uur heeft u een scherpe offerte op maat.
De betaling dient contant of per pintransactie direct na afloop van de klus plaats te vinden. Mocht u vooraf schriftelijk hebben afgesproken dat u liever een factuur heeft, dan dient deze binnen 5 werkdagen na factuurdatum te zijn voldaan.
Dat kan, maar de kosten van de wijziging moeten wij u helaas doorberekenen. Ook wij moeten kosten maken om de klus zorgvuldig in te plannen. De wijzigingskosten zijn afhankelijk van de tijd die afwijkt van de oorspronkelijke datum. Neem dus altijd even contact op met onze helpdesk.
8 Handige verhuistips
U wilt verhuizen en kunt zelf of met een aantal vrienden/kennissen helpen met het sjouwwerk, maar wilt toch graag een bus inclusief verhuizer die u op een gestructureerde manier helpt met verhuizen.
1. Breng zelf de kleine spullen naar hun nieuwe bestemming
U brengt eventueel zelf de kleine spullen naar hun nieuwe bestemming en kunt enkel de grote meubelstukken door 1 of 2 sterke verhuizers laten vervoeren. Onze professionele verhuizers beschikken over de juiste kennis en rolgereedschappen en inpakmaterialen en zijn u hiermee graag van dienst.
2. Maak alles zelf zoveel mogelijk verhuisklaar
U heeft een inboedel die u graag verhuist wilt hebben. Alle meubelstukken staan eventueel al verhuisklaar, hiermee bedoelen we dat meubels gedemonteerd zijn en alle kleine spullen zoveel mogelijk in dozen zijn ingepakt.
3. Schakel extra verhuizers in bij grote verhuizingen om overuren te voorkomen
Bij grotere verhuizingen is het inschakelen van extra verhuizers een verstandige keuze. Of u nou 3 verhuizers 6 uur inschakelt of voor 6 verhuizers voor 3 uur u betaalt het zelfde , onze verhuisadviseurs weten een goede schatting op maat voor u te maken voor het aantal verhuizers dat u nodig heeft. Voor een extra verhuizer betaalt u €22,50 per uur (per verhuizer geldt een minimale afname van 2 uur)
4. Een extra verhuiswagen is soms voordeliger
Een extra 22m3 verhuiswagen is in sommige gevallen voordeliger dan meerdere malen op en neer rijden. U betaalt voor een extra verhuiswagen inclusief verhuismaterialen slechts €32,50 per uur met een minimale afname van 3 uur)
5. Wij bieden een service voor en na de verhuizing
U wilt uw oude woning opleverklaar maken en uw nieuwe woning afgewerkt betreden. Wij helpen u ook graag met klussen in en rondom uw kunt denken aan schoonmaken, ,behang verwijderen, ontruimen maar ook lampen aansluiten, schilderwerkzaamheden, laminaat leggen en boor timmer werkzaamheden.
6. Maak de woning verhuisklaar
Zelfs met een spoedverhuizing kunt u terecht bij Verhuisservice Den Haag. De vakkundigheid, verkregen door ervaring én het beschikken over essentiële vakdiploma’s en professionele verhuismaterialen, is de garantie dat uw kantoorinventaris of particuliere inventaris écht in goede handen is. Want behalve dat u alle zorg wordt ontnomen, moet het niet zo zijn dat u met knikkende knieën toekijkt hoe uw net gestuukte muur of net gelegde vloer beschadigd raakt. Onze verhuizers denken overal aan en dekken alle risico’s zoveel mogelijk in.
7. Maak gebruik van een verhuischecklist
Een verhuischecklist is essentieel bij een goede voorbereiding zodat u op de verhuisdatum niet voor verrassingen komt te staan. Over verhuismaterialen hoeft u zich geen zorgen te maken. Wij beschikken over professionele materialen als verhuisdekens, noppenfolie, inpakpapier en drempelplaatjes die nog meer zekerheid geven bij het transport van breekbare inventaris.
8. Spoedverhuizing
Indien nodig maken wij gebruik van een katrol, verhuislift, verhuisnet en verhuiszak om zonder risico, zonder overlast, snel en veilig uw goederen in onze verhuiswagen met hydraulische klep te krijgen. Een moderne verhuiswagen die voldoende ruimte biedt om al uw goederen efficiënt en snel te verhuizen. Dáár is over nagedacht.